Veelgestelde vragen

1.Hoe kan ik Larob het beste contacteren
Onderaan deze pagina vindt u ons telefoon- en/of faxnummer of u gaat naar onze contact pagina.

2.Hoe kan ik één van deze brievenbussen kopen?
U kan online bestellen (zie punt 3), maar u bent ook welkom in onze showroom of bij één van onze verdelers.

3.Hoe online een brievenbus bestellen?

  • U kiest een brievenbus
  • Klik dan op de knop "prijzen, opties, bestellen"
  • Er zijn dan 3 stappen die u moet doorlopen.
  1. Configuratie : hier kan u de kleur kiezen, naam en huisnummers...enz
  2. Gegevens : op deze pagina vragen we uw gegevens in te vullen.
  3. Bevestiging : Op deze pagina ziet u een overzicht van de geselecteerde brievenbus, opties en uw gegevens

Nadat u op "bevestigen" heeft gedrukt, ontvangt u een e-mail.
In de email staat een link waar u op moet klikken om de bestelling compleet te maken.

4.Ik wil een op maat gemaakte brievenbus...kan ik hier voor terecht bij Larob?
Dit behoord zeer zeker tot de mogelijkheden van Larob. U neemt het beste contact op met één van onze mederwerkers om uw ontwerp of project te bespreken.

5. Wanneer is mijn bestelling klaar?
Neem contact op met één van onze medewerkers.

6.Heb ik garantie op een brievenbus van Larob?
De wettelijke garantie bedraagt 2 jaar vanaf levering of afhaling van de brievenbus.

7. Kan ik de bestelde brievenbus vervoeren met mijn wagen?
In de meeste personenwagens kan een standaard brievenbus wanneer u een bank plat legt.
Neem het beste een reisdeken mee om beschadiging van de brievenbus te voorkomen.

8.Levert Larob aan huis?
Onze eigen leveringsdienst levert wekelijks in heel België.

9. Hoe dient de bus betaald te worden?
Tenzij anders overeen gekomen gebeurt de betaling op voorhand via overschrijving of contant bij afhaling/levering. Wij beschikken niet over bancontact. Meer informatie hierover vindt u in onze algemene voorwaarden.